Porovnat
Všechny kategorie

Reklamace

Reklamace

Reklamační řád

Reklamované zboží musí být odevzdáno k posouzení

  • kompletní ( pokud možno i v původním balení )
  • s dokladem o koupi
  • s potvrzeným záručním listem
  • bez vnějších zásahů do výrobku
  • koncový zákazník reklamuje zboží na prodejně, kde jej koupil a řídí se reklamačním řádem dané prodejny resp. řetězce.
  • reklamované zboží musí být odesláno na posouzení pouze obchodem/ne zákazníkem.
  • pokud budete reklamované zboží odesílat na náklady M.A.T. Group zašlete avízo o reklamaci na výše uvedený fax nebo prostřednictvím svého obchodního zástupce.
  • reklamační protokol je ZDE a protokol na vrácení zboží naleznete ZDE,  prosíme o kompletní a správné vyplnění, urychlí to vyřízení Vaší reklamace

Spolu s reklamací zašlete:

  • reklamační list s datem přijetí reklamace a potvrzením zákazníka.
  • stručný popis závady
  • evidenční číslo reklamace prodejny

doba řešení reklamace a záruční doba je stanovena v obchodní smlouvě jednotlivých odběratelů resp. Obchodním zákoníkem


pokud bude zasláno zboží k reklamacineoprávněné ( uplynula záruční doba, evidentní poničení zboží apod. ), budou náklady na dopravu naúčtovány prodejně.


tento vztah je řešen příslušnýmu ustanoveními Obchodního zákoníku

Za vyřízení reklamace se považuje:

  • oprava výrobku a jeho zaslání na obchod 
  • navržení výměny za nový výrobek nebo vrácení peněz zákazníkovi - vystavení dobropisu
  • zpráva o způsobení závady zákazníkem ( neodborným zásahem do výrobku ) - navržení řešení
  • oprava hrazená zákazníkem
  • vrácení neopraveného zboží zákazníkovi

Firma M.A.T. Group, s.r.o. hradí náklady spojené s reklamací pouze v případě dodržení výše uvedených podmínek !

Košík obsahuje nepovolené položky

Košík je prázdný

Zboží bylo přidáno do porovnání

Prosím čekejte...
Objednávku nelze dokončit, zkuste to prosím později