Nahrávám...
Aktualizuji zobrazený obsah
    Hledat
    Logo firmy (zobrazí úvodní stránku)
    Porovnat Košík

    Reklamace

    Reklamační řád

    Reklamované zboží musí být odevzdáno k posouzení

    • kompletní ( pokud možno i v původním balení )
    • s dokladem o koupi
    • s potvrzeným záručním listem
    • bez vnějších zásahů do výrobku
    • koncový zákazník reklamuje zboží na prodejně, kde jej koupil a řídí se reklamačním řádem dané prodejny resp. řetězce.
    • reklamované zboží musí být odesláno na posouzení pouze obchodem/ne zákazníkem.
    • pokud budete reklamované zboží odesílat na náklady M.A.T. Group zašlete avízo o reklamaci na výše uvedený fax nebo prostřednictvím svého obchodního zástupce.
    • reklamační protokol je ZDE a protokol na vrácení zboží naleznete ZDE, prosíme o kompletní a správné vyplnění, urychlí to vyřízení Vaší reklamace

    Spolu s reklamací zašlete:

    • reklamační list s datem přijetí reklamace a potvrzením zákazníka.
    • stručný popis závady
    • evidenční číslo reklamace prodejny

    doba řešení reklamace a záruční doba je stanovena v obchodní smlouvě jednotlivých odběratelů resp. Obchodním zákoníkem


    pokud bude zasláno zboží k reklamacineoprávněné ( uplynula záruční doba, evidentní poničení zboží apod. ), budou náklady na dopravu naúčtovány prodejně.


    tento vztah je řešen příslušnýmu ustanoveními Obchodního zákoníku

    Za vyřízení reklamace se považuje:

    • oprava výrobku a jeho zaslání na obchod 
    • navržení výměny za nový výrobek nebo vrácení peněz zákazníkovi - vystavení dobropisu
    • zpráva o způsobení závady zákazníkem ( neodborným zásahem do výrobku ) - navržení řešení
    • oprava hrazená zákazníkem
    • vrácení neopraveného zboží zákazníkovi

    Firma M.A.T. Group, s.r.o. hradí náklady spojené s reklamací pouze v případě dodržení výše uvedených podmínek !